Vart tog sommaren vägen?

Visst, tycker regn är supermysigt, men jag tror vi alla behöver solen nu efter denna långa vinter. Jag behöver den. Och 25-33Grader varmt. Inga kyliga vindar, jag behöver nästan ha vnterjackan nu, jag fryser jättemycket.



Gjorde kalipertest igår med P.T. Henke. Vi tog tre ställen, arm, mage, lår, Fick 33%, 79 cm i mindje mått. Skall bli kul att kämpa bort denna vikt jag lagt på mig. Tror helt ärligt det beror mycket på Roaccutan som jag ätit. Har ju alltid vart slim innan. Bara fortsätta stå och träna 1 1/2 h som jag gjort ett tag nu :)

För övrigt är jag jätteglad, har hittat miljövänligt papper. Ecoplast med :D. Miljönnörd som man är. Men det är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0