Hårda träningen igår.

Igår köpte vi kort på Sportlife, lite onödigt kanske med tanke på att jag har gratis genom jobbet, men det är så skönt att vara anonym när man tränar. Ingen som stör :). Underbart.

Nu har jag tränat riktigt hårt i snart 4v. 1 1/2h om dagen. Gått ner 2,2kilo, 3kilo kvar.

Igår gtränade jag och Oskar faktiskt så hårt att jag kräktes. Jag kände innan att jag var riktigt trött, men ville köra hårt endå. Jag kände mig lite kass, och när vi kom hem fick jag kalva. Idag känner jag mig fortfarande skakis. Skall vila idag. Kan behövas.

Bea ligger på mig hela tiden och har gosbehov, trycker mot tangenterna men kan inte med att trycka bort stackarn. ;)

Något som är gott är min mango smoothie. Mango, passion, laktosfriyougurt. Swish har du en god och nyttig dryck. Blev annars lite tacosallad igår, gott och nyttigt.



Härligt kvällsol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0