Nya naglar

Igår testade jag naturella naglar, blev superduper fint! Toppen nöjd, känns så kul när de är diskreta men endå fräscha!

Jobbade idag, Göteborgsvarvet var och det var fantastiskt väder. Helt underbart väder så det var inte så kul att vara inomhus. Jag bara längtade ut. Men den skulle jag hämta Oskar, fick köra runt halva staden fastän han var jättenära p.g.a. alla avspärningar.

Men vad skall man göra, sånt händer. Ända var att jag stressade för att komma hem eller till någon eller nått utefik, men när jag väl hämtat Oskis och vi var hemma var det inte sol mot altanen. Jaja. ;) Var trött och lite små irriterad som gick ut över honom stackarn. Men han känner mig jag är mänsklig. :)

Hoppas att morgondagen ger sol med så jag kan ut och glassa efter min kund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0